Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Chapter 8

Αγαπητοί αναγνώστες, προσπαθώντας να κατανοήσουμε τον ήρωά μας Τζοναθαν και τα όσα του συμβαίνουν, θεωρήσαμε πως σε αυτό το σημείο θα ήταν χρήσιμο να ανοίξουμε μια μικρή επεξηγηματική παρένθεση.
Πολλά είναι άγνωστα και ασαφή σχετικά με τη ζωή του Τζόναθαν, και πρώτo από όλα το όνομά του. Άραγε, γιατί τον λένε Τζόναθαν???...
Αυτό το κάπως περίεργο όνομα οφείλεται στον πατέρα του, για τον οποίο πάρα πολύ λίγα είναι γνωστά. Ζητήσαμε την βοήθεια του ιδιοφυούς Δόκτορα Κέϊος, ο οποίος υπήρξε ο ψυχαναλυτής του πατέρα του Τζόναθαν για αρκετό καιρό πριν πολλά χρόνια και πριν αυτός (ο πατέρας) εξαφανιστεί μυστηριωδώς χωρίς ίχνη. Παραθέτουμε λοιπόν τη συνέντευξη που πήραμε από τον συμπαθή αλλά και εκκεντρικό Δόκτορα:

Κύριε καθηγητά, πως θα χαρακτηρίζατε τον Πελοπίδα;
Ο Πελοπίδας ήταν ένας εργατικός άνθρωπος! Λίγο τραχύς αλλά ντόμπρος! Άνθρωπος της εργατιάς. Καταλαβαίνετε..!

Πώς ήταν η οικονομική του κατάσταση;
Από ότι μου έλεγε ο ίδιος, δεν ήταν και πολύ καλά. Αν θυμάμαι καλά είχε 4 παιδιά και 2 μπεκ ποτίσματος. Η δουλειά που έκανε σαν ελαιοχρωματιστής, δεν ήταν στα πάνω της εκείνο το καιρό.

Η σχέση σας με τον Πελοπίδα πως ξεκίνησε;
Έψαχνα να βρω έναν τυπικό άντρα με μεγάλες βλεφαρίδες για να με βοηθήσει στην έρευνά μου! Ο Πελοπίδας ήταν ο καταλληλότερος για αυτή τη δουλειά! Μόλις τον είδα κατάλαβα αμέσως ότι αυτός είναι ο άνθρωπος που χρειάζομαι! Με βοηθούσε στην έρευνά μου και σε αντάλλαγμα εγώ του παρείχα υπηρεσίες ψυχαναλυτή! Ήταν ο βοηθός μου και ήμουν ο ψυχαναλυτής του.

Γύρω από τι θέμα γίνεται η έρευνά σας καθηγητά;
Αυτό δε μπορώ να σας το αποκαλύψω.

Πιστεύετε ότι η εξαφάνισή του μπορεί να σχετίζεται με την έρευνά σας;
Σε καμία περίπτωση! Είχαμε άριστη σχέση και ο ίδιος ήτανε πολύ ικανοποιημένος με τη συνεργασία μας! Κάποτε μου εκμυστηρεύτηκε ότι έχει να νιώσει πως κάνει κάτι ουσιαστικό στη ζωή του από τότε που υπηρετούσε στη Λεγεώνα των Ξένων! Αφήστε με είμαι συντετριμμένος.. Έχασα το καλύτερο πειραματόζωο που είχα ποτέ μου (λιγμοί)...

Πειραματόζωο είπατε;
Πειραματόζωο είπα; Συνεργάτης ήθελα να πω! Η συγκίνηση βλέπετε...

Την έρευνα σας τη συνεχίζετε;
Προσπαθώ αγόρι μου.. Προσπαθώ.. Που να βρω τέτοιο διαμάντι σα τον Πελοπίδα; Έχω δοκιμάσει ένα σωρό αλλοδαπούς με ψεύτικες βλεφαρίδες αλλά δεν είναι το ίδιο. Για να δω τις δικές σου βλεφαρίδες λίγο.. Εεε.. Δε μου κάνεις...

Ξέρετε τι μπορεί να οδήγησε τον Πελοπίδα στην εξαφάνισή του;
Δεν έχω ιδέα!

Μα πως είναι δυνατόν να μην έχετε ιδέα; Ψυχαναλυτής του δεν ήσασταν;
Ε ναι, ψυχαναλυτής του ήμουνα! Όχι μέντιουμ! Που να ξέρω εγώ τι σόι ψώνιο τον βάρεσε και σηκώθηκε και εξαφανίστηκε αφήνοντας πίσω 4 μωρά παιδιά και 2 μπεκ ποτίσματος; ....Τώρα που το λες, θυμάμαι τον Πελοπίδα να μου μιλάει συχνά για ένα λοχαγό που είχε γνωρίσει όταν υπηρετούσε στη Λεγεώνα των Ξένων. Τον είχε σώσει λέει από βέβαιο θάνατο σε μία αποστολή στην Αφρική, όταν ο Πελοπίδας πάτησε ένα δηλητηριώδες φίδι.. αυτό το μαύρο μάμπα θαρρώ.. και αυτό γύρισε και τον δάγκασε! Ο λοχαγός ρούφηξε με τα δόντια του το δηλητήριο και έφτιαξε ένα μυστικό ματζούνι με το οποίο τον θεράπευσε!! Μάλιστα, όταν θαύμαζα τις βλεφαρίδες του Πελοπίδα, εκείνος μου έλεγε ότι ο λοχαγός του είχε μεγαλύτερες και πιο θελκτικές βλεφαρίδες! Αχ.. πως τον λέγανε ρε γαμώτο..;

5 σχόλια:

  1. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να παπαριστώ ακόμα παραπάνω και να γράψω και την συνέντευξη του Δρ. Κειος. Το αφήνω σε κάποιο άλλο συνπαπάρι. Μου αρέσει όμως η πλοκή που παίρνει η ιστορία του Τζοναθαν χεχεχε!
    Επίσης ξεχασα να βάλω τίτλο 'Κεφάλαιο 8', ελπίζω ο ανελέητος Blogmaster να μου το συγχωρήσει.

    Χαιρετίσματα από Malaga! Malages!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμμ.. δύσκολο task μας έβαλες!
    Θα ονομάσω την παρένθεσή σου "intermission" και θα κάνω ένα μικρό edit για τη συνέντευξη του πατέρα.
    Αν δε σου αρέσει το edit που θα κάνω μπορείς να το αλλάξεις.

    Η ιστορία θα συνεχιστεί έπειτα με το chapter 8.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλαξα γνώμη.
    Αυτό είναι το chapter 8!
    Είναι ένα μικρό flash back ή μία παράλληλη ιστορία που σχετίζεται με τη βασική.
    Οι παραγωγοί του LOST ήταν πιο μάγκες από εμάς που κάνανε συνέχεια τέτοια κόλπα;

    Και επιτέλους ΜΑΘΕ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΙΤΛΟΥΣ! Ούτε στο ppr βάζεις!

    Προτείνω στον επόμενο που θα γράψει το Chapter 9 να το συνεχίσει κανονικά από εκεί που το αφήσαμε. Στο μπαρ με τη Σούζι δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στη λεγεωνα των ξένων !! τρελή Ιδέα για το όνομα όπως και για την ιδιαιτερότητα του ήρωα μας. Είναι ξεχωριστός ! Αν το είχες κανει κιολας να γεννιόταν μετά από τα πειράματα του δοκτορα θα υπήρχε και μια εξήγηση για την ιδιαιτερότητα του τζοναθαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαφώς και τα πειράματα που έκανε ο δόκτωρας στον Πελοπίδα είχαν ξεκινήσει πριν γεννηθεί ο Τζόναθαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή