Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Chapter 5


ΝΥΧΤΑ....

"Νυχτα ???"

"Νύχτα."

Ανοιγει τα μάτια και είναι νύχτα. Μέχρι να προσαρμοστεί στην έλλειψη φωτός δεν βλέπει τίποτα. Το μίκρο του κεφάλι πάει να σπάσει από τον πόνο και το μπέρδεμα. Μα να... τα πρώτα περιγράμματα εμφανίζονται. Ο δρόμος, τα αυτοκίνητα, τα κτήρια, όλα είναι εκεί πάλι. Τώρα όμως βλέπει και κάτι άλλο.
Είναι πολλά φωτεινά ίχνη. Φωσφορίζουσες πατημασιές από ανθρώπους. Όλοι όσοι βρίσκονται έξω φαίνεται να αδιαφορούν. Όλοι εκτός από κείνον.
"Δεν μπορεί"
"Τι ειναι όλ αυτά ?"
Οι πατημασιές ξεκινούσαν από πολλά διαφορετικά μέρη, όμως όλες τους ακολουθούσαν μία συγκεκριμένη διαδρομή. Το στενάκι λίγο παρακάτω είχε αποκτήσει μία απόκοσμη λευκή αύρα, τόσο πυκνά ήταν τα ίχνη που περνούσαν από εκείνο το σημείο. Αποφάσισε πως θα πάει από κει.
Δεν είχε πλέον τίποτε άλλο σημασία. Τίποτα εκτός από την Σούζι.

4 σχόλια:

  1. παρακαλώ περιμένετε πριν γράψετε το επόμενο...έχω άλλο ενα κεφάλαιο να γράψω για να κατευθείνω την ιστορία....σας παρακαλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα!
    Οκ!
    Έχω φτιάξει και εγώ πολλά στο μυαλό μου!

    Η προσθήκη της φωτό πολύ με άρεσε!
    Ένα τείχος από κουτάκια χάινεκεν! Εύγε!
    Θα είναι εικονογραφημένη η ιστορία μας!

    Αυτά είναι τα κουτάκια που είχες μαζέψει κάποτε στο δωμάτιό σου?
    Τη Σούζι έψαχνες και εσύ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι είναι τα κουτακια μου !
    Η δική μου Σόυζη δεν έχει εμφανιστεί ακόμα...οσες χαινεκεν κι αν στράγγιξα...

    Δεν κοιμηθηκε ρε. Απλως νυχτωσε απότομα. ειναι σουρεαλ φαση και καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, μετά το κατάλαβα!
    Για αυτό άλλαξα και το σχόλιό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή